Sista veckan sen semester! Hårdträning!

Fyyyy vad trött jag är!

Har ju inte kunnat träna på 2 veckor pga halsfluss men i måndags var jag frisk och fick äntligen röra lite på mig igen! Men det tar på krafterna när det är så här varmt kan jag medge... jag är helt slut!

Får ju nästan abstinens när man inte kan träna... Det trodde jag aldrig för 3 år sen! :) Så denna vecka får bli åtminstone en 5 dagars (kanske kan klämma in nåt under helgen oxå)

Måndag: Löpning 10 km + situps med vikter
Tisdag: Bodypump 60 min
Onsdag: Core 30 min + 5 km löpning
Torsdag: Löpning 10 km + situps med vikter
Fredag:   ???    Löpning 10 km skulle jag tro......

SEN ska jag fira att semestern är här med ett STORT glas Rosé!!!!!

Eller varför inte med en Strawberry Daquiri.... :D
Eller....Skit samma, ge mig nåt med alkohol bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback