Packning?????

Föresten! Hur fan ska man packa???

Dagens i-landsproblem:
* Tänk om jag bara packar ner 2 par jeans och 4 varma tröjor, så blir det skitväder hela semestern! Jag vill ju inte gå i samma trasor i 2 veckor! Men sånna kläder tar en massa plats i väskan...

* Toppar och klänningar tar inte så mycket plats så de kommer jag få med mig, men kanske man inte får användning för de om det kommer vara kallt...

* Och skorna då! Om jag kunde skulle jag stoppa ner 10 par högklackade, men realistiskt så måste gympaskor, ballerinaskor, flipflops mm oxå med. DET tar plats!

* Sen har man allt annat! Smink, shampoo, smycken, locktång, bok, underkläder mm mm.........


Och jag har inte en chans att kunna ta med mig för mycket... Det får liksom inte plats i bilen... så nu gäller det att tänka smart. Hmmmm....

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kom in och delta i min bloggstafett/tävling för snygga & smarta bloggande blondiner!



http://www.improveme.se/EllenF/34429

Postat av: sara

Lycka till med packandet! =)

2009-07-10 @ 10:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback