Inställt Gröna Lund blev en lång Partynatt

Gårdagens Gröna Lund besök blev inställt och tur var väl det eftersom regnet började ösa ner vid 21 tiden...

Men det blev en riktig partykväll, trots mina klädproblem och total olust av att hitta på något...
Fick en riktigt dålig start på kvällen när jag inte hade något att sätta på mig, blev sur på Linus av absolut ingen anledning och bara ville lägga mig under täcket och skrika. Varför får man sånna deppar???

Men, iaf ryckte jag upp mig (klädde på mig kläder, blev snäll mot Linus & tog ett djupt andetag :)) och vi gick ner på Storstad och tog en jordgubbsdrink.
Jocke & Helen mötte upp och vi käkade där innan vi tog en taxi ner till Bes båt. Där satt Matte & Bes och hade det bra i värmen medans regnet öste ner utanför.

Våra nya snygga jackor hade kommit! Kommer bli grymt på Gotland! Om inte annat för att regnet säkerligen kommer ösa ner på oss, haha! Ser mörkt ut i dagsläget......

Iaf så tog vi några drinkar på båten, sen styrde taxin mot Café Opera där vi hängde på uteserveringen. MY MY vad med folk! Men bra musik och stämning
Och inte kunde vara vettiga att gå hem sen, nä, White Room blev sista stop och där dansade vi som om morgondagen inte fanns, haha! Och det måste varit där som jag tog den där drinken som blev en för mycket, haha! Fyyy vad illa jag mådde när vi kom hem! Uffff........ Men kul hade vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback