Kanske kan bli en Marathonlöperska av mig trots allt?

Igår blev det nästan 2 mils löpning (1mil x 2), herregud!!! Vad håller jag på med, haha!

Grejen var den att jag hade LOVAT Darling att springa en runda sent på kvällen. Dock kunde jag inte hålla mig ifrån att springa på bandet efter jobbet så när jag kom hem och sa att jag redan hade sprungit 1 mil............ ajajaj!
Haha, så då var det bara att snöra på sig skorna och springa utan en minsta antydan till gnäll! Jag hade ju lovat.... :S

Sen somnade jag som en stock kan jag säga!!! MY GOD


Paris påstod att hon fått för lite uppmärksamhet här i bloggen så jag var tvungen....


Kommentarer
Postat av: Tindra

hehehe söööööt lilla vovvi...

2009-06-03 @ 10:49:39
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback