Det gamla vanliga....?

Frisörbesök!

Gud, jag har inte ens tänkt på hur jag vill ha det... man går ju liksom alltid på "det gamla vanliga".
Men å andra sidan, hur många sätt finns det egentligen när man vill ha det långt och blont? Ja, det skulle vara en hårförlängning då för det finns inte en chans att jag klipper det speciellt kort. Det MÅSTE gå längre ner än till axlarna!
Och lockigt går nog inte med mitt stackars hår, det är alldeles för fina hårstrån.

Kanske skulle vara fint med förlängning nu till sommaren? Men det får bli ett annat frisörbesök, idag kommer jag gå på "det gamla vanliga"

Har dock kikat runt lite och fastnat för Nicole Richies stil. Gillar luggen och skulle jättegärna ha det lite lockigt!
    

Kommentarer
Postat av: Tindra

Hon har bra stil och håret är alltid snyggt på henne ju :) färgen är perfekt så om du har ljust hår så skulle det nog passa dig bra :)

2009-06-03 @ 12:54:30
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback