Långfredag??

Långfredag fick jag för mig att det var idag... men det är ju för tusan Första maj! Äh, skit samma. Dagen är röd och jag är ledig så spela roll.

Har varit rätt duktig idag.
Vi var ju bara hemma igår och hade myskväll, åt räkor och massa annat gott framför tv´n så imorse var jag hur pigg som helst! Vaknade redan klockan 8 och efter en tur i parken med Paris så drog jag på mig löparskorna och sprang 6 km. Sen ut till Darlings jobb för att hämta mitt golfset (jag ska ju på golfkurs imorgon) och åkte till Ulriksdals Golfklubb och slog lite så jag åtminstone skulle få in snitsen lite.

Efter det var jag rätt trött och tänkte gå hem o vila, det tar på krafterna att vara ute i friska luften haha, men kom på att städerskan var där så jag fick istället sätta mig på ett café i några timmar och njuta av en Medelhavstallrik och en himla massa te :)



Just ja! Jag har ju oxå varit duktig och lämnat in min deklarartion idag! Var helt säker på att jag skulle missa att lämna in den i tid!

Kommentarer
Postat av: jenny karlsson

hej.. ja det blev en väldigt lyckad dag/kväll.. hoppas du/ni hade en trevlig helg.. ta hand om dig :)

2009-05-03 @ 22:11:20
URL: http://jennykarlsongarding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback