Semesterplaner? Beslutsångest.

Ja, det är ju dags att börja tänka på den biten oxå...

Har lite lösa planer, Öland, Gotland, Västkusten och eventuellt Puerto Banus. Mycket som ska hinnas med på några ynka veckor... Egentligen skulle jag vilja klämma in en liten weekend för bara mig och darling men det kommer inte funka som det ser ut nu.

Eller ska man strunta i Gotland vecka 29 (stockholmsveckan)...? Bara hotell för oss två i 4 dagar kostar 8000:-(!)
Det kan man liksom flyga ToR till Marbella för, INKLUSIVE hyrbil!


Midsommar då? Ja vad ska vi hitta på? Hallåååå! Vad SKA vi hitta på?? Någon??

Bild från i lördags natt när jag står och försöker få ner promillehalten i kroppen (läs på alkomätaren) innan sängdax, haha....

Kommentarer
Postat av: Mamman

Midsommar?.... ni kan komma till Skyttorp o leka.

Hasse,Linus,Vendela o du kan ju ha ett dragkampslag!!

2009-05-28 @ 11:00:03
Postat av: Sofie

Hmmm... ja kanske det.....

Vendela ska ju tillbringa helgen i Skyttorp som hundvakt.

2009-05-28 @ 12:12:00
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var ju det jag visste....

2009-05-28 @ 15:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback