Tisdag kväll

Usch... börjar känna mig rätt risig i halsen.
Darling var ju dålig förra veckan så det är inte helt otroligt att de små nedrans basillerna nu börjar arbeta sig ner i min hals... VILL INTE!!!!

Körde trots allt på med ett Bodypump pass idag, jag veeet, man ska inte träna när man har ont i halsen. Men jag tog inte i så jättemycket... Och så tänker jag att det är lika bra att träna nu för snart ligger man väl nerbäddad och tycker synd om sig själv.

Ikväll ska jag iväg och spela golf. Har ju inte klarat uppspelet än så får nöja mig med att gå en "Pay and Play" bana, men kan säga att det räcker nog mer än väl! Herregud, jag har ju inte ens lärt mig hur man slår rakt! Jag är liksom nöjd så länge bollen går iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback