Helgens golfkurs!

Hur var golfkursen då kan man ju fråga sig? Jo det var skoj, tackar som frågar :)

Trots att vi båda var riktigt slitna lördagmorgon så åkte Jocke och jag självklart ut till Ulriksdal för 1 dagens lektion.
Gick "sådär", fick liksom inte riktigt till svingen kände jag. Men jag VANN puttävlingen som vår grupp hade, haha, alltid nåt!

Söndagens kurs gick däremot bättre. Fick en "aha!" känsla när det lossnade och bollarna snyggt ven fram genom luften! Kände att det här kan ju faktiskt bli riktigt kul! Det tråkiga var att vi åkte ut till Bromma Golfklubb på söndagkvällen och då gick det dåligt igen.... Suck!

Men jag får helt enkelt öva, öva, öva i veckan så kanske man fått in det till helgen då det är dags för lektioner igen.
Tur att man har ett eget golfproffs i familjen som kan hjälpa mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback