Lucky Me! Men nu är det väl dags för payback......?

Jag vill gå på Beyones konsert ikväll! Fan! Jag har liksom inte brytt mig om att hon ska spela för jag tycker faktiskt att det är rätt långtråkigt att gå på konsert, egentligen.....
Men nu ångrar jag mig att jag inte bokat in detta ikväll! Fan hon är ju så grym både på dans och sång!

Och så har vi då Britney Spears i sommar... Den vill jag verkligen gå på!
Men så är vi där igen, jag tycker ju inte speciellt mycket om att gå på konsert.... är det värt 1000:- för att se någon uppträda? Som jag känner just nu, nej. Men jag vet att jag kommer ångra mig! Jag menar - it´s Britney bitch :)

Litet kul minne:
Jag var faktiskt på Britneys konsert när hon var här 2004.
Jag hade varit utomlands hela vintern medans biljetterna släpptes så jag hade ingen möjlighet att köpa några.  Då blev det samma sak där, när det började närma sig så kände jag att FAN att jag inte har någon biljett!
Men! Så hade NRJ en tävling samma morgon som konserten skulle äga rum, man skulle ringa in och bli samtal nr 12... Jag ringde in... och blev samtal nr.... 12!
Haha, vilken lycka! Så jag ringde Vendela och sa åt henne att avboka kvällens alla planer, jag hade fått 2 biljetter till Britney Spears!!!

Så Vendela! Nu är det väl payback time!?? ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej,



Dubai var verkligen första klass...härligt resmål.

Britney!! Tror att det är jätte bra...har bokat två konserter i sommar AC/DC ha ha och Madonna som jag tror kommer bli grym.



Alexandra

2009-05-14 @ 14:42:01
URL: http://prinsessanalexandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback