Helenes, Anglais, Soap Bar, White Room

Jaha, så gick det med det.....

Jag hade ju bestämt mig för att vara utvilad och pigg på lördagen då det var dags för golfkurs, men icke! Det hetsades och övertalades med allt från att vi skulle äta middag på Helenés Krog till att "alla" skulle ut efteråt, så vem är då jag att stå över???

Men det blev faktiskt en grym kväll :)
Började som sagt med middag på Helenés, sen till Anglais och deras "övre" bar 1 trappa upp. Har aldrig varit i den delen men den beskrivs av dom själva med: i Bar 101 blandar vi de bästa drinkarna och serverar dem i en stillsam loungeatmosfär. Och det var faktiskt rätt soft ställe där man faktiskt kan umgås och prata, haha!

Därefter gick vi vidare till Soap Bar av alla ställen, haha! Känns lite ungt men vi hade rätt kul ändå med "vanlig popmusik" och en väldans massa shots!

Avslutade natten på White Room som har öppet till 5. Och vad skulle jag dit o göra??? Jag skulle ju upp kl 09 för golfkurs!!! Så sjuk man är men när man har kul så känns morgondagen sååå avlägsen........

Var lite trött kan man säga men det funkade ändå :)

http://www.finest.se/imageGallery/?igid=5165


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback