30-års fest på Flustret & Cupvinnarfest

Det blev en låååång lördag!

Gav oss iväg till Råsunda redan klockan 14.
Där väntades mat o vin och självklart även lite fotboll, det var AIK-Göteborg som spelade final i svenska cupen.

AIK vann och sen var det raka spåret (japp vi tog tåget) till Uppsala där min bror firades med litet "supriseparty"! Det var jag och mamma som styrt ihop en liten fest, och vi hade bokat in oss (ca 25-30 pers) på Flustret.
Började med fördrink o tilltugg, middag och sedan kaffe, avec och en tårta gjord speciellt till min bror. Efter god mat, roliga tal och personliga "Björnsånger" så fortsatte vi en trappa upp med drinkbord där alkoholen flödade....hehe....

Tyvärr (får man väl säga) så fick jag kompromissa med min man. Vi lämnade därför Uppsala strax före kl 01, för att bege oss till Stockholm, Café Opera, där hela AIK laget samlats för att fira!

SYND... att mitt batteri tog slut i kameran!!!
Min man hade nämligen BARA ögon och öron för de grymma spelarna. Det skålades och pratades till höger och vänster och behöver jag säga att det osade lycka i hela lokalen!!! Bättre drag än SM guldet förra helgen till och med! :D Superkul!








Uppsalafest 
KLICKA PÅ BILDERNA:

    


Kommentarer
Postat av: Agnes

Kul med Flustret, där hängde jag mycket när jag bodde i Uppsala som "ung" ;)

2009-11-10 @ 22:30:07
URL: http://www.improveme.se/ytaodjup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback