Måndagen den 16 november

Ärligt talat... JAG FYLLER ÅR IMORGON!!!

Kommer det med åldern det här att man inte reagerar på att ens födelsedag är på uppkommande?? Hur kommer det annars sig att jag missat det??? :(

Fast herreguuud, 28 är väl ingen ålder heller! Jag skyller på att jag fyller på en tisdag, det är ju inte speciellt upplyftande.

Även om jag självklart ska fira lite grann imorgon, så får "The Big Birthdayparty" bli på fredag. Då slår jag ihop firande med min vapendragare Vendela, som oxå fyller denna vecka!


Kommentarer
Postat av: Nadika

Jag har börjat att tänka mindre och mindre på det, men förr var födelsedagen helig och skulle planeras minst flera veckor innan ;)



Fyller ju på söndag, men det kanske mer beror på flytten att jag inte har tänkt så mycket på det hela.



Kram

2009-11-16 @ 10:29:35
Postat av: Sofie

Dom säger ju att det blir så när man blir älsre... Men vi är väl ta mig tusan inte sååå gamla än?? Väl...? ;)

2009-11-16 @ 13:05:20
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Nadika

Nej... vi - gamla? Skulle inte tro det ;)

2009-11-16 @ 14:44:02
Postat av: sara

GLÖMMA SIN FÖDELSEDAG!?!?! har ni blivit helt galna?!????!! så fort den tar slut börjar man ju fundera på vad man önskar sig nästa år... =P

2009-11-16 @ 17:04:41
Postat av: sara

och nej,skulle inte tro att vi någonsin blir gamla! =D

2009-11-16 @ 17:06:00
Postat av: Sofie

Hahaha, helt rätt Sara!

Jag måste fått en tillfällig sinnesförvirring helt enkelt. Dooooooktooooorn!

2009-11-16 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback