Halloween

Jag vet Jag vet! Jag lovade att slänga upp halloweenbilder igår... men lite annat kom emellan ;)

Meeeen, här är de!

Så sjukt kul att få klä ut sig! Det sitter nog i sen man var liten, det var bland det roligaste jag visste. Helst till prinsessa, men allt mellan indian och gammal tant funkade det med :)

På C5 var det dekorerat och ordnat för riktig halloweenkväll! Superkul att så många faktiskt ansträngt sig och gjort sig "fina".........
Tyvärr upptäckte jag att jag varit dålig på att ta kort på alla andra som var där :( men inte mycket att göra.



KLICKA PÅ BILDERNA:

Kommentarer
Postat av: Mamman

Om man bortser från utstyrseln......så är du himla fin i svart hår! Kram

2009-11-03 @ 17:10:42
Postat av: Sofie

Tack :)

Det kändes faktiskt helt okej... men jag stannar nog som blondin trots allt :)

2009-11-03 @ 22:11:41
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: emma

Vad fina ni var på halloween!! ;) Kramar // Emma

2009-11-06 @ 09:05:18
URL: http://emmamoberg.se
Postat av: Sofie

Tack Tack! :D

2009-11-06 @ 10:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback