Jag - världens bästa fru???

Jag har sagt det förut men det tåls att upprepas!

Jag måste vara vääärldens bästa fru!!! Hahahaha....

Jag brukar ju varje år köpa en födelsedagspresent till mig själv... i år blev det en tidig present i och med Louis Vuitton väskan jag köpte i början av månaden. Tack för det kära Sofie!

Meeen! Jag kan ju inte skämma bort mig själv hur mycket som helst, så istället bestämde jag mig för att skämma bort min kära man med en liten "födelsedagspresent"!

Så i lördags traskade jag ner till Sats och köpte ett "P.T. paket" som jag överaskade honom med! 
Det betyder att han får träna 6 ggr med en Personlig Tränare :D
Nu kanske ni tror att det var en "hint" att han behöver träna mer, men icke! Det gjorde jag BARA för att vara snäll! Sån är jag, hihi!

Men en sak slog mig...ehhh.... Bara han inte får en tjej P.T, som ser ut så här!!!


Kommentarer
Postat av: Linus

Man kan ju hoppas =)

2009-11-17 @ 08:37:37
Postat av: Sofie

Nej darling! Det ska vi INTE hoppas på!!! ;)

2009-11-17 @ 12:07:55
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback