Svininfluensan-jag rustar för krig!

Det känns som att jag rustar för krig.... Nästan lite läskigt faktiskt :(

Stackars Darling ligger hemma med nästan 40 graders feber och är grymt dålig(ehh, kass humor jag vet)!
Min närmsta kollega stannade hemma från jobbet imorse med samma symptom som Darling haft sen i söndags.

Själv kan jag knappt andas. Tryck över bröstet och hosta när jag försöker andas in :( Men jag är glad så länge jag inte börjar få feber och ont i kroppen.

Men som jag sa känns det som att jag rustar för krig.
Jag städar undan hemma, bunkrar med mat, jobbar undan så mycket jag bara kan på jobbet (det är den här tiden på året det är som mest att göra!) och förbereder OM vi måste ta in någon extrapersonal som kanske inte är van att vara här....

Klarar jag mig undan Svininfluensan så kommer jag kalla mig själv för stålkvinnan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har sån jävla fin blogg! :) Jag läser aldrig bloggar,men din smiter ja in på ibland.

2009-11-25 @ 16:15:41
Postat av: Sofie

Tack söta du! :)

Nu ligger jag hemma toksjuk så blir nog tunnt med inlägg denna vecka :( :(

2009-11-26 @ 19:47:57
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback