Träning v 48

Haha, egentligen är det väl ingen idé att lägga in en obefintlig träningsvecka. Men för att hålla uppdateringen så gör jag det ändå.

Dessa streck i kalendern beror ju som sagt på att jag legat hemma sjuk. Jävligt trissst eftersom det är bikinisäsong om 3 veckor!!
Meeen, jag får väl vara ärlig och säga att jag inte känner att jag måste gömma mig i vassen för det. Men liiite fastare och liiiite fitare kan man alltid sträva efter att bli ;) Så jag hopppas på att kunna träna igen någon gång i mitten av nästa vecka om jag har tur. Ingen idé att börja för tidigt har jag lärt mig så får försöka vänta ut mig själv.

Ja, här är då den gångna veckans träning:

Måndag: ----
Tisdag:
-----
Onsdag: ----
Torsdag: ----
Fredag: ----
Lördag: ----
Söndag: ----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback