Chihuahuavalparnas namn!

Just ja! Jag har ju för tusan glömt att säga att vi namngett alla chihuahua valparna :)

Det blev........ *fanfar*

Åke
Den vita killen. Linus kallade honom för Åke direkt, och efter att alla våra vänner fortsatt med det så blev han en Åke. Även kallad Åke-Bråke :)

Kurre
Killen med haklapp. När han lärde sig att han kunde få fram läten så kurrade/morrade så fort man klappade honom, så det blev Kurre. Även kallad Kurre Kotten :)

Harry
"Min favoritkille" :) Harry matchade de andras namn så nu är han min Harry Boy!

Wilma
Den minsta av alla bebisarna. Har alltid varit lite inne på Wilma, Tilda eller liknande men mamma tog det slutgiltiga beslutet i helgen :)

Stella
Den ljusbruna tjejen. Den sista som fick sitt namn, döpt efter chihuahuan i serien Mäcklarna :)




Nu är dom faktiskt riktigt roliga att ha omkring sig så det kommer nog bli tomt här hemma utan dom små liven...
Dom skuttar o busar och älskar människor!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Dom är såååå sjukt söta och jag bara älskar namnen;)

Hoppas att du känner dig bättre.



kram kram

2009-10-02 @ 18:46:46
Postat av: Mamman

Det var passande namn på dom små liven...o dom är så himla gulliga.. Krya på dig.... Kram

2009-10-02 @ 20:24:46
Postat av: Agnes

Undebara hundar ska ha härliga namn =) Kanonfint...

2009-10-09 @ 10:03:25
URL: http://www.improveme.se/ytaodjup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback