- Nya stövlar Darling? - Nej tack...

Jag måste vara VÄRLDENS BÄSTA (och mest korkade??) fru!

Inte nog med att jag, flera gånger om året, låter min Darling resa iväg själv på div. roliga resor runt om i världen utan mig... (jo, det finns faktiskt tjejer som inte tillåter sina killar att göra sånt! Frågar ni mig så är det helt vansinnigt att säga till varandra vad man får o inte får göra! Respekt åt båda håll handlar det ju såklart om!)


... men dessutom (håll i er nu!) tackade jag NEJ till ett par gryyymt snygga 4000:- stövlar från NK med motiveringen att "jag ju nyss köpt ett par stövlar"!!!
Ni hör ju.... Hur dum får man bli???
Här står killen, med stövlarna i handen, och säger att de här tar vi... och jag hejdar honom! Med en så urbota dum motivering som att "jag ju redan har ett par"...

Jisses! Om jag fortsätter så här så ringer jag snart en hjärnskrynklare.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback