Valparna hittar nya hem

Bhuuuu..... Mina älskade bebisar lämnar mig för fullt! (Fast det ska man väl iofs vara tacksam för :) )

Åke & Kurre flyttade ju till sina nya familjer i fredags och lördags. Wilma håller på och packar sin väska för ikväll bär det av till hennes nya matte. Lilla Stella har oxå fått ett nytt hem och flyttar till Öland den 25 oktober.

Sen är det bara lilla Harry Boy kvar, vi har spekulanter som ska komma och kolla på honom, dels imorgon och sen i helgen eller eventuellt nästa vecka.

Åhhh, de söta små liven :) Men jag är övertygad om att de alla kommer få det toppen! Alla köpare känns helt rätt!

 Wilma säger hej!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Grattis!! skönt att du blir av med dom.... Kram

2009-10-15 @ 19:35:55
Postat av: Sofie

Tack :) Ja, det känns jättebra! Man vet ju liksom aldrig....

2009-10-15 @ 19:50:30
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Agnes

Oj, det måste vara hjärtskärande att lämna ifrån sig de underbara valparna. Jag googlar och googlar mellanstora hundar och blir mer och mer säker på att det blir en papillon för mig...Kan du säga bu eller bä om denna ras? Kram

2009-10-18 @ 20:47:06
URL: http://www.improveme.se/ytaodjup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback