Valparnas första veterinärbesök

Ikväll ska valparna till veterinären för första gången!

Det är dags för vaccination, chipmärkning och veterinärbesiktning. Paris ska oxå vaccineras så det blir en väldans många hundar vi kommer med :)

Småskruttarna då! I helgen blir de 8 veckor och klara att flytta hemifrån. Herregud vad tiden har gått fort!!!
Alla valpar är ännu inte bokade.
2 är klara att flytta till nya ägare, 1 är till 80% klar att flytta, sen är har vi några som visat intresse men inte gett slutgiltigt besked...

Kurre soooover sött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,det är klart ni ej blir av med valparna då ni begär alldeles för mycket för valpar utan stamtavla,medlemmar i Skk. Jag är en seriös uppfödare sedan 5år tillbaka och mina valpar säljer jag för 10.000 med stamtavla o skk!! Tro mig,sänk priset annars kommer ni bli sittandes med valparna och dess äldre dom blir desto svårare lär det bli. Lycka till!

2009-10-09 @ 12:57:59
Postat av: Anonym

Ja,det är klart ni ej blir av med valparna då ni begär alldeles för mycket för valpar utan stamtavla,medlemmar i Skk. Jag är en seriös uppfödare sedan 5år tillbaka och ni kommer bli sittandes med era valpar om du ej sänker priset då det är alldeles för högt då dom ej har stamtavla m.m.

Att nämna jordbruksverket i annonsen ens betyder ju på att ni är nybörjare,därför tänkte jag bara hjälp till så vi seriösa uppfödare ej får dåligt rykte av sådana som dig! Lycka till.

2009-10-09 @ 13:06:15
Postat av: Anton

Jag hörde att hundar från Vasastan e lite bättre och lite finare än hundar från Vischan =)

2009-10-09 @ 15:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback