Hässelbyloppet 2009

Idag har jag sprungit mitt första lopp ever!

Men förhoppningsvis blir det fler för det var ju riktigt kul! Eller kul & kul... vet inte om man kan säga att 10 km konstants anfåddhet är kul.... Men peppande och inspirerande är det!

Och riktigt bra gick det oxå!
49,43 minuter på 10 km! Plats 135 av 1057 startande! *nöjd*

Och jag kan ärligt säga att jag inte hunnit med att träna speciellt mycket inför loppet.
I våras och sommras sprang jag väldigt mycket och oftast blev det milen när man ändå höll på. Men de senaste månaderna har jag inte haft tid eller möjlighet att träna (pga hundvalpar & sjukdom), så uppladdningen var inte den bästa.

Kan säga att om jag HADE tränat ordentligt inför loppet, då hade jag nog haft förhoppning på en tid precis under 50 minuters sträcket... Men absolut inte med de här förutsättningarna!!!

Så jag är grymt nöjd!
Även min kollega som var med var sjukt duktig med en tid på 51,49 och plats 249 av 1057!
Min kollega innan loppet...
Under loppet...
Efter loppet... :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

S H I T vad ni är i form?!?!?! Och AnnaLena? Jises!! Hälsa henne att hon är grymt snygg!!!

2009-10-12 @ 19:24:31
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack vad gulligt av dig!

Det ska jag göra, då blir hon glad :) :)

2009-10-12 @ 20:23:18
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback