Jag tror jag blir tokig!

Den här helgen kommer nog gå till historien som VÄRLDENS tråkigaste!!!

Kan ha att göra med att jag legat inlåst och inte träffat en männsika förutom Darling sen i måndags... och ärligt talat så känner jag mig ännu inte helt 100.... så även helgen kommer spenderas hemma (när hände DET senast??)

När jag sa till Darling att jag eventuellt skulle bli tokig, och att det isf var helt ok att dra på mig tvångströjan och låsa in mig i ett mörkt rum.... då insåg han allvaret och tog med mig till Helenes Krog för en middag ikväll.

Alltid nåt... men nu ska jag krypa tillbaka in i min gömma. Bli inte förvånade om jag förvandlats till Gollum när det här är över...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback