Lördagsfest

Jag som inte druckit en droppe alkohol på nästan en månad bestämde mig för att det var dags för en riktig festkväll igår! Ääääntligen!

Varför jag inte har drukit? Det har liksom inte blivit så... Dels har hundarna tagit rätt mycket tid, Darling har varit bortrest, jag har varit sjuk, en helg satsade jag på att springa Hässelbyloppet och ville därför inte dricka.... ja, många anledningar och det har nog varit bra för min lilla kropp :)

Well, igår var det så dags och det blev en riktigt kul kväll!

Började med förfest hemma hos Bes. Vid 1-tiden åkte vi vidare till Collage, sen vidare in på Grodan Sergel (why??? ;))  och avslut inne på White Room (ännu mera whyyy?? haha!)

Var inte hemma förens klockan 6! Men som tur var så kunde man ju ställa tillbaka klockan så den blev bara 5, hehe....


                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback