Roliga helgplaner

Jävla skitväder!
Men nä, jag tänker inte offra min tid till att skriva hur mycket jag avskyr hösten... och vintern för den delen! Får försöka gå in i nån slags psykos och inte väcka mig själv förens nån gång i april.

Men som sagt, skit i vädret!

Nu tar vi de roliga sakerna istället! Sofia kommer hem över helgen! Jiiihhhuuu!
Hon är ju och jobbar i Amsterdam men tar ett quikstop här i helgen. Ska bli kul att få höra ALLT om hur hon har det!

Mer roliga nyheter! På lördag ska jag på Halloweenfest! Jiiihhhuuu!
Bestämde mig först för att beställa en dräkt... men så ångrade jag mig och beställde en annan... men så igår fick jag känslan av att jag borde köpt den första iallafall...
Så nu har jag tillslut beställt BÅDA dräkterna! Haha, så sjuk men nu borde jag väl åtminstone ha en som passar...

Så är det någon som inte har något att ha på sig så har jag en över... :D
Halloween93  Halloween100 Halloween3 Halloween32 Halloween50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback