Söndagspromenad

Fick ju krupp av att sitta inne i nästan en vecka! Så när jag vaknade på söndagmorgonen och kände mig bättre snörade jag på mig skorna och gav mig ut på en lång "halv-powerwalk"

Avverkade Vasastan-Kungsholmen-västerbron över till Södermalm-Gamla Stan-för att sen korsa Norrmalm på väg hem. Tänkte gå runt Östermalm oxå när jag ändå var i farten men regnet kom och eftersom jag går i de kvarteren varje dag så kände jag att det räckte.


S:t Eriksbron mot Karlbergs Slott
Promenerade sen över en blåsig Västerbro
I Tantolunden på söder fanns det massor med kolonilotter
I Gamla Stan finns det söta (o dyra) små närbutiker
Slottet kom jag fram till just när det var vaktavbyte


Sen började det spöregna så det blev snabba steg hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback