Sofies tävlingskarriär i korthet :)

När jag ändå är inne på hästbiten... Min kära mamma var snäll och scannade in lite foton :)
Här är lite tävlingsbilder från jag var liten :)


Zandra: Första tävlingen :) Jag 5,5 år på shetlandsponnyn Zandra.

Lady Cherie: Kunde hoppa hur högt som helst... men det ville hon inte alltid göra :)

Pralin: En bitsk liten dam men hoppade super!

Bolka Lord Jim: Snabb och otroligt vacker, men glömde ibland att lyfta ordentligt på benen

Rollo!: Världens bästa! Började med småtävlingar ihop och slutade med SM, svenskt derby mm. Love you mitt goaste ♥!



Queen Step: Mycket go tjej! Ville dock inte hoppa lika högt som jag utan hellre vara fin dressyrponny. (

Lucifer: Kul kille som jag fastnade för direkt! Duktig hopphäst men tyvärr räckte min tid inte till så blev tillslut tvungen att sälja honom...


Kommentarer
Postat av: vendela

Hästarna lyfte inte på benen.... Men gjorde du alltid rätt :)))

2009-09-19 @ 12:00:54
Postat av: Sofie

Hästarna? Det var ju bara Jim som rev lite för mycket.

Och ja, jag har alltid gjort rätt såklart ;)

2009-09-19 @ 16:21:46
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Agnes

Aha - vi sitter i samma båt ;) Jag "bodde" i stallet från 6 t o m 19 år. Älskar hästar!!! Hoppning och fälttävlan, yes vad kul men shit vad feg man skulle vara nu....

2009-09-25 @ 17:18:58
URL: http://www.improveme.se/ytaodjup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback