Träning... typ....

Träningen denna vecka har faktiskt gått rätt bra, kan nästan säga att jag "kommit igång" med träningen igen. Skönt! Jag blir på så mycket bättre humör när jag får röra på mig.

Även om jag ärligt talat är en rätt lat person (ehhh...) så har jag i hela mitt liv rört på mig väldigt mycket.
Har ju haft hästar sen innan jag ens lärde mig gå, och ridit 1, 2, 3 st varje dag. Fixat i stallet, burit bommar o stöd för att ställa fram hoppbanor, borstat, fejat och donat mm mm.
Lägg där till att jag faktiskt är uppväxt på LANDET och där finns det inte bussar och tunnelbanor runt husknuten, så vardagsmotionen har man ju fått "gratis" varje dag!
Det är skillnaden mot stan, här får man ju kämpa för både vardagsmotionen och träningen. Man har nära till allt och det finns så mycket annat som lockar än att gå till gymmet... Oj, vilka i-landsproblem man har, haha!

Hmmm... nu spårade jag iväg lite kände jag :) Vart var jag? Just ja, veckans träning var det :)
Det är bra att träna, inte alltid så kul... men jävlar vad bra det känns efteråt!

Hoppas inte att Ingela tar illa upp av att jag lånat en bild från hennes album :)
Detta är -95 och laget i hoppning beståendes av Eleonor, Sofia, Emily och Jag (jag & Rollo till höger, min älskade Rollo!!!)




Mamma, har du inte lite bra hoppbilder att maila över....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback