Helgens bravader

Efter jobbet i fredags gick jag ner på stan för lite shopping... trodde jag. Hittade ingenting! Så istället köpte jag med mig chips, popcorn och smågodis o hade myskväll. Darling var ute på annat håll så jag hade det så lugnt o skönt ;)

Men mitt shoppingbegär hade tyvärr inte lagt sig när jag vaknade på lördagmorgonen, haha, så jag tog bilen ut till Nacka Forum för att se om man kanske kunde hitta nåt där istället....... och OM jag kunde! Hahaha! Kom hem med allt från doftljus o vackra liljor till byxor o tröjor. Perfekt!

Min kusin från Sundsvall var på sthlmsbesök med en kompis i helgen, så vi hade planerat in en utekväll på lördagen. Ordnade middag hemma hos oss (inte illa! Hur ofta händer det?? ;)), förfestade hos oss och sen gick vi på White Room. Kul kväll!

Valparna får såklart kärlek av alla!
"The world is mine!"
Förfest
White Room
Emelie roar sig kungligt!
Det gjorde vi alla, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback