Jag & Darling hade en riktig myskväll på stan i fredags.

Tycker faktiskt det var skönt att planera in en "bara-du-och-jag-kväll". Man behöver ju inte dega ner sig i mysbyxor framför tv´n hemma för att ha det mysigt för sig själva. Nä, vi tog en liten barrunda och åt gott.

Började med att dela på en flaska champagne hemma innan vi gick ner till Prinsen för att mätta våra magar.

Jag gillar Prinsen men denna gång var servicen lite sisådär....men vi skrattade gott kan jag säga.

20.30 sätter oss till bords
20.45 kommer vi överens om att ifall dom inte tagit vår beställning inom 7 minuter så går vi därifrån...
20.50 kommer servitören och tar vår mat och vin beställning (tur för honom!)...
20.55 (alltså efter 5 minuter!) står vår Wallenbergare och Biff Rydberg på bordet!
Herregud! Han hade inte ens hunnit få fram vårt vin!!!
Vi frågade lite fint om vi kunde få vinet TILL maten, det var tydligen på väg... ehhh... :)
Tyvärr var jag tvungen att tillkalla vår servitör en sista gång för att påpeka att min Wallenbergare var kall....

Haha, faktiskt den första "finkrog" jag varit på som är snabbare att servera än en lunchrestaurang!

Well Well. Liten kul var det ändå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback