Man ska vara glad att man har underbara vänner!

Har ju legat nerbäddad sen i måndags, och tycker helt ärligt rätt synd om mig själv....

Men idag tittade min gulliga Vendela förbi en snabbis med smågodis, en tidning och ananas, så sött!

Så nu har jag legat på soffan och kollat på en av mina favoritfilmer Mamma Mia.
Jag tycker den är helt fantastiskt bra! Nästan så man får för sig att flytta till Grekland och skaffa sig en liten taverna... men då vill jag att det ska vara samma gemenskap, sång och dans och lika vackert som i filmen, VARJE DAG!
Så nä, det blir nog ingen grekisk taverna på Skopelos. Jag nöjer mig med att se Mamma Mia om o om igen :)


                                    

Kommentarer
Postat av: Agnes

Krya på dig! Visst e Chic en bra tidning!? Love it. Roligt att du gillar mitt nya kök, skitfint e det. Nu fattas bara en Hästens säng så är min nya lya komplett! Kram till dig och dina fina sötisar.

2009-10-01 @ 13:43:46
URL: http://www.improveme.se/ytaodjup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback