Sydafrika......? :)

Sorry... orkar inte skriva så mycket idag...

Har precis avklarat 7 km löpning med efterföljande bodypump pass. Lika bra att köra dubbelpass när man ändå har tiden att gå till gymmet. För tid att göra det, det har jag inte så mycket av just nu.

Det är mest: vakna-gå ut med Paris-kela med valpar-jobba-gå ut med Paris-kela med valpar-jobba-gå ut med Paris........ ja ni fattar.

Fast just nu sitter jag och håller mina tummar riktigt RIKTIGT hårt!!! Vill ju åka till Sydafrika nästa år!!!

Kommentarer
Postat av: Nadika

Sydafrika låter ju kul. Vad håller du tummarna för? En stor vinst? :)

2009-09-10 @ 08:49:44
Postat av: Sofie

Om Sverige går vidare i VM, EM eller vad det nu är dom spelar.... DÅ åker vi till Sydafrika för att kolla :)



Nu är jag ju inget fotbollsfan, men jag vill bada med hajar och se vilda exotiska djur :)

2009-09-10 @ 09:21:41
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback