Träning... blääää

Jag har verkligen varit kass på att träna den sista tiden!

"Den sista tiden" är ungefär sen dess att semestern tog slut fram tills nu = 1 månad.
Hittar absolut ingen motivation och kan inte för mitt liv se det roliga med att träna. Tror det kallas "höstdepp" "saknad efter sommaren depp" "nu är det 8 månader tills nästa sommar depp" eller nåt likande..... Jag AVSKYR när det är kallare än 15´C!

Meeeen.... nu har jag iaf försökt peppa mig själv. Jag inser att jag blir på ännu sämre humör när man inte bara måste sörja över kylan som kommer, utan dessutom se att muskler och annat tynar bort....
Antagligen blir det väl en resa till varmare breddgrader över jul/nyår så man får väl sikta på det ist.

Så nu ska jag trots allt komma igång igen! Planen denna vecka:

Söndag: 12 km löpning                         √
Måndag: vila                                        √
Tisdag: 12 km löpning                           √
Onsdag: Cross 30 min + Bodypump 1h
Torsdag: Löpning 12 km
Fredag: Vila
Lördag: Vila

Egentligen vill jag gå ut stenhårt! Men råkar veta att jag har planerat in lite utekvällar så det får bli så här denna vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback