Dagarna efter semestern

Jag kan tyvärr inte slänga ut några semesterbilder eftersom alla bilder ligger på den bärbara datorn... och den bärbara datorns laddare ligger på Arlanda.... eftersom den glömdes kvar i planet när vi gick av i Sverige.

Men ni anar inte hur mycket jag längtar tillbaka! Fy!
Dessutom är det inte det mest upplyftande att komma hem till ett väder som bara blir dystrare och dystrare. Visst, det är inte kallt men det känns inte heller som att sommarvärmen kommer slå till igen. Ni vet sånna dagar då man tar sin filt och lägger sig och solar en hel dag...

Har iaf kommit igång med träningen :)
Ska springa Midnattsloppet på lördag insåg jag för några dagar sen! Har ju inte direkt tränat inför det så något tidsrekord lär man ju inte klara, men jag får tuffa runt så gott det går :)
Sprang 12 km i måndags, powerwalkade ca 8 km i tisdags, tränade 1h Bodybalance i onsdags. Känns kul att vara på banan igen!

I tisdags var jag på massage efter jobbet. Superskönt att få lite ompyssling och bara ligga och drömma sig tillbaka till semestern för ett ögonblick......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback