Fan i helvete!!! Ursäkta men jag hade skri...

img_6807 (MMS)

Fan i helvete!!! Ursäkta men jag hade skrivit ett långt inlägg som försvann!!! Grrr....     Well, live goes on.             Var var jag? Fortsättning från fredagen ja........    Vaknade på lördag vid 12 o kände mig pigg o fräsh, tog en promenad med Paris och bestämde mig för att ta bilen ut på Djurgården och äta lunch med Darling. Sagt och gjort! Stuvade in Paris, mig o Darling i bilen och åkte ut, men! Vi hann inte mer än halvvägs innan jag, bokstavligt talat o ursäkta ärligheten, var tvungen att kasta mig ur bilen och kräkas :( :( så ingen myslunch utan istället hem och bädda ner mig i soffan med frossa o illamående :( :( och jag som skulle på kräftskiva på Gerdas! Darling fick gå själv medans jag låg hemma och tyckte synd om mig själv hela kvällen/natten.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback