Igår var jag o Vendela och körde ett bod...

Igår var jag o Vendela och körde ett bodypumppass på odenplan... Idag har jag ont, haha! Det brukar bli så när man inte tränat styrka på länge. Idag blir det vila från träningen eftersom jag ska springa midnattsloppet imorgon. Däremot ska jag hämta ut startbevisen idag. Eftersom Darling spelar golf idag så gick jag hem o gick ut med Paris på lunchen. DET är toppen att jag bara har 5 minuter till jobbet nu, då hinner jag sånt! :) förut kunde jag ju ha med henne på jobbet, det var ju iofs ännu bättre, men nu när det inte funkar så är ju det ändå en bra lösning att kunna gå hem till henne om det behövs. Nu får hon vara hemma o leka med städerskan resten av dagen :)


Kommentarer
Postat av: Hej

Fin hund!!

2010-08-13 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback