Midnattsloppet 14/8 2010

Midnattsloppet i lördags var helt okej.

Tidsmässigt så var det väl "sådär". När jag springer 1 mil så siktar jag alltid på en tid under 50 minuter och det har jag oxå klarat. Men denna gång slutade det på 51,51 min.
Det kändes iofs riktigt bra när jag sprang, men pga att det var så sjuuuukt mycket folk så fick man zickzacka sig fram genom HELA banan vilket säkert gjorde att tiden rann iväg :(

Well well, det var kul att springa på natten, men jag tror att jag föredrar lite färre deltagare... Det var 21 000 anmälda, tror 16 000 kom till start, men det blir rätt trångt när alla ska samsas på en liten mil :)

Det var ju tydligen 2 personer som dog under loppet. En av dem sprang jag förbi när han låg uppe på kullen vid 5-6 km....

Lånar bilden från Johnny som var snäll och gick omkring med lilla Paris medans vi sprang :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Konstigt det där! Två herrar som dog efter att de tävlad strömstadmilen... och då snackar jag inte 75 utan runt 50-60års åldern. Vad beror det på? Du tar det väl lugnt du iallafall? Tänker på allt festande och sen allt springande... pressa dig inte för hårt!!! Såg att du ringt häromdagen! Ring gärna när du kan prata igen.. vill inte ringa dig på dagen nu när du har ett nytt jobb och allt!! Kram

2010-08-17 @ 11:59:37
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag tar det lugnt. Har faktiskt inte varit så mycket fest senaste månaderna tycker jag :)

Ja, det är lite svårt att få tag på dig...men vi får försökas höras av nån gång, om du vill.

Kram

2010-08-19 @ 22:01:34
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback