Träning v 34 - 2010

Ska se om jag pallar att skriva ner mina träningsveckor nu igen :)
Vad säger man om denna vecka? Helt okej tycker jag, även om det kliar i benen så här på söndagen... jag var nämligen sugen på att köra ett bodybalancepass men intygade mig själv om att kroppen ville vila idag.

Vet inte hur jag ska lägga upp träningen framöver. Jag har nämligen flera löplopp inbokade i höst och bör väl lägga upp nåt slags schema så jag får till den ultimata träningen inför varje lopp. Men som sagt, jag BÖR göra det ja... I know my self och jag är snarare den som kastar mig över det som finns tillgängligt från dag till dag istället för att följa ett optimalt schema.
Loppen är dessutom av HELT olika karraktär så det är olik tränings som behövs inför respektive lopp.

Vi har Halvmaran som är ett långlopp på 21 km
Tjurruset
som är ett tufft(!!), muskelkrävande 10 km lopp
Hässelbyloppet
som är ett snabbt och lättlöpt 10 km lopp

Måndag: Löpning 10 km. Ursvik-51 min
Tisdag: Bodybalance 1h + MRL 1h
Onsdag: Bodypump + Afro Power Dance 1h
Torsdag: -----
Fredag: Löpning/powerwalk 12km. Brunnsviken
Lördag: -----
Söndag: -----

*MRL=Mage Rumpa Lår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback