Party Party!

I fredags hade jag kräftskiva här hemma tillsammans med tjejerna. Supertrevligt!
Vi åt, åt, åt... sjöng snapsvisor och skålade med Champagne.
Strax efter 00 åkte vi ner till Café Opera och släppte loss våra lurviga. Såååå tråkigt att iphonens kamera är så kass, det gör ju att man aldrig tar massa roliga partybilder längre.
Well well, dagens i-lands problem som det så fint heter.... ;) Sen gick vi vidare till Hell´s Kitchen, där sprang vi in i Darling som var ute med grabbarna. Hemma vid 05 efter lite nattamat på Maestro.

På lördagkvällen hade jag bokat in middag med Sofia, Sofia F och Sandra på Gerdas.
Min plan för kvällen var jag inte riktigt klar över... jag både ville och ville inte festa. Det blev det senare alternativet då jag var duktig/tråkig och gick hem vid 23. Vad de andra hittade på för galenskaper ska jag höra mig för sen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback