Solig lördag i Augusti

Lördagmorgon och solen strålar som på en RIKTIG sommardag :) Hääärligt!

Vad ska man hitta på idag då?
Ibland känner jag mig bara för lat som inte orkar göra något. Jag vill, men orkar inte. Eller så är jag bara fruktansvärt opåhittig som inte kommer på nåt roligt att göra en strålande lördag?

Just nu lutar det åt att ta min filt och lägga mig i Vanadisparken. Inte så jättespännande men det är det som lockar, lugn och ro.
Var lite sugen på att ta en powerwalk runt Brunnsviken när jag vaknade, men eftersom jag ska springa Midnattsloppet ikväll så är det väl dumt att slita på kroppen.

Jag är sugen på att "hika". Alltså inte slänga på mig en ryggsäck och "gå på tur" utan mer tufft powerwalka på i långa backar och berg. 
Det känns som att det blir lite mer utmaning på det sättet än en att vanlig powerwalk. Tyvärr har vi inga backar i Stockholm... visst kan jag ta mig bort till Hammarbybacken, haha, men det är inte riktigt det jag ser som hiking ;)

BILDER FRÅN UTE TRAIL I ASPEN





LÅNAD BILD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback