Fullt upp denna vecka

Fy vilken vecka! Känns som jag har fullt upp hela tiden...
Allt från tråkiga till roliga grejer iofs, men det är saker som tar upp ens tid när man egentligen bara skulle vilja ligga och slappa framför tv´n :)

Denna vecka:
2-årig bröllopsdag-må
Återbesök Hälsokontroll-ti
Fixa naglarna-to
Kräftskiva hemma-fre
Träna-må, ti, on, fre
Hämta spegel på söder-on
Lämna tillbaka vinterstövlar på Nybrogatan-on
Reklamera bikini i Nacka-to
Beställa journaler från Akademiska-on
Ringa städfirman-ti
Hämta ut Liz vinterstövlar
Köpa hårspray

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Känner igen mig....kanske inte med samma sysslesättning, men att det inte hinns med att bara vara:)Hua hua, ingen rast och ingen ro..



Synd att jag fick veta så sent,att det var kräftskiva idag, hade gärna veta gjort en utflykt till storstaden;)

Får ta det en annan gång...kommer ner v.37 kanske kan ses då=)

Ha en superbra kväll å dansa lite för mig med

Krrraaammm

2010-08-27 @ 17:48:35
Postat av: Sofie

Ja jag kollade med JOcke i måndags men då sa han att du skulle vara kvar i Gävle i helgen, trisst... Men vi får ta igen det en annan gång :)



Ja visst vill man bara vara ibland. Eller rättare sagt så är det en av mina favorit sysselsättningar, haha! Men just nu hinns det inte med tyvärr.



Stor kram!

2010-08-29 @ 18:24:58
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback