2. Svar på blogginlägget "vilka är ni som läser min blogg"?

* Vad heter du? Johanna

* Var bor du? I Lilla lilla lilla Strömstad, en heeeeel evighet från Sthlm! Men sthlm i mitt hjärta och hoppas på en flytt tillbaka i framtiden!

* Känner du mig? Känner dig via vår FD arbetsgivare, Vasakronan ServicePartner. I början var jag skeptisk då du är smashing - och tjejer som är smashing i Sthlm brukar ha näsan högt i det blå och vara kaxiga men här snackar vi noll spydighet utan bara fötterna på jorden och ett otroligt varmt hjärta! Du vann mitt hjärta snabbt!

* Hur länge har du följt min blogg? Sedan du började skriva!

* Vad tycker du om med min blogg? Eftesom jag inte får bo och leva i Sthlm så älskar jag att få höra om din dag, vart du varit och vad du gör. Lägg gärna in någon stadsbild om du är ute och powerwalkar, eller från gymet, eller shoppingvändan... haha, ja mer bilder helt enkelt!

* Har du en blogg? Länka gärna!
http://hannisfashionista.blogg.se - har faktiskt tänkt att jag ska börja blogga nu igen lagom till bröllop och så. :)

* Vad vill du att jag ska skriva om? Du skriver sällan om dina vänner och Linus. Nu menar jag mer utförligt, hur ni känner varandra och vad relationerna betyder för dig.. Sen tycker ju jag att det hade varit spännande att få höra mer om the married life in Vasastan! ;)

Just det, skönhet och träning också, det är så roligt när du skriver om dina träningsupplägg, hur ofta du tränar men jag saknar lite mer skönhet. Hur man lockar håret på bästa sätt, lägga makeup och vilka hudvårdprodukter du använder, samt naglarna såklart... Glamour! :D



Tack vännen för din kommentar! Och jaaaa, jag tycker att du ska börja blogga igen!!!

Bra tips! Det är så ofta man får torka och då blir det både tråkigt att skriva och läsa...
Mao, mer "idag har jag...", mer spontanbilder, mer om skönhet och träning, lite små tips, om mina nära o kära mm. Greate!
Jag har valt att inte skriva så mycket om Darling eftersom han inte är jätteförtjust i att "fläka" ut sig såsom jag gör, haha! Så därför blir det inte så mycket om honom och vår relation :) Men han finns vid min sida i nöd och lust, forever and always :)
Men lite mer personlig skulle jag nog kunna sträcka mig till att bli... vi får se :)

Tycker ofta att det är svårt att skriva om och lägga upp bilder på andra... vill inte att någon ska ta illa upp och orkar inte fråga varje gång man ska lägga upp något. Men som sagt, lite mer personligt kan man säkert få det.

KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Eva

jag läser din blogg, jättekul!

2010-12-10 @ 11:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback