3. Svar på blogginlägget "vilka är ni som läser min blogg"?

Perfekt, dette skal eg klare å svare på !
*Vad heter du? Mariann :)
* Var bor du? Norge, Stavanger
* Känner du mig? Jepp, vi kjenner kvarandre frå den sommaren du og Vendela jobba på Hotel Union Øye
* Hur länge har du följt min blogg? Et par år? kanskje lenger?
* Vad tycker du om med min blogg? Den er variert og humoristisk. Får litt sånn "Hollywoodfruer" og "Sex in the City" følelse av å lese den. (Utelukkende positivt!!)
* Har du en blogg? Länka gärna! Sorry :/
* Vad vill du att jag ska skriva om? Fortsett som du gjer :)
Alle kan ikkje skrive interiørblogg, treningsblogg eller moteblogg. Du gjer litt av alt i tillegg til at du gir av deg sjølv :)

Klem Mariann :)

Tack Mariann! :)
Haha, hollywoodfruar och sex and the city! I wish! Men det är väldigt uppmuntrande att du tycker det! :)
Kul att du hänger kvar och keep up the good work med din häst!
Klem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback