4. Svar på blogginlägget "vilka är ni som läser min blogg"?

Mamma
Klart jag läser din blogg pga att du är min dotter.
Någon med näsan i vädret för att du bor i Stockholm hoppas jag verkligen aldrig att du blir.... då ligger du illa till !! haha.
Fortsätt berätta om din vardag/ tråkiga dagar-på resande fot-tränande-shopping-styling-plugg....ja det var väl därför du började en gång ?
Kram och jag gillar din blogg

Det är skoj att du läser min blogg :D
Haha, och jag antar att du syftade på Johannas kommentar :) Nädå, jag är nog rätt jordnära...tror jag :)




"Anonym"
Jag vill helst vara anonym men jag har läst din blogg typ för alltid :)
Varför jag läser den? För att få lite glamour i mitt mycket vardagliga småbarnsliv på landet. Jag tror att jag en gång skrev att din blogg var viktigare än days of our life ;) Jag skulle få svåra abstinensbesvär om du slutade blogga!
jag skulle gärna länka till min blogg men det skulle vara helt meningstlöst eftersom jag uppdaterar en gång om året typ :/
Ja just det jag försökte bjuda dig till mitt bröllop men frun var ute på äventyr just den helgen.
Nu är jag inte så anonym längre va? ;)
Ta hand om dig, kram

Haha, jag är sååå korkad! Jag gick i ungefär en timme och funderade... jag tänkte att "jag trodde ju att det var Sara som skrev det där om days of our life förut".
Sen plingade det till i huvudet! KRAM PÅ DIG!



Jessica
Hej!
Råkade ramla över din blogg för ett tag sen. Tycker det är kul att läsa :)
Vi tävlade i samma lag i ponnyallsvenskan för typ hundra år sen. Jag hade "Klumpen" :P
Kram

Men hej! Det var inte igår!! Vad roligt att du läser min blogg :D
Allt bra med dig? Håller du fortfarande på med ridning?
Ta hand om dig, kram!




Nadde
Ok, jag har läst din blogg sen du började blogga, och vi känner varandra sedan flera år tillbaka.
Jag tycker att det är roligt att se bilder på allt du gör, för även om vi hörs väldigt ofta så är det ibland långt mellan varven då vi ses.

Jag har ingen egen blogg, och vet inte vad jag vill att du ska skriva om som du inte skriver om idag.
Kanske om vart du ska åka över jul ;)

Kram, och svara mig nu :)

Hahaha, tack vännen! Nu fick ju du veta i förväg vart julresan går men jag lovar att det kommer ett inlägg. Faktum är att jag redan skrivit ett inlägg om det, men det ligger och väntar som utkast tills senare idag :)



Jag heter Emelie och bor i Göteborg.
Vi träffades på Nadika och Anders bröllop den 16 juni 2007. Jag var Linus bordsdam och vi delade en taxi in mot Göteborg alla tre på natten :)

Jag började läsa din blogg efter den helgen och har fortsatt sedan dess :)

Jag tycket att både du och Linus var väldigt gulliga, rara och öppna människor - inte alls som jag trodde först när jag såg er (precis som Johanna skrev här ovan) Är dessutom lite fascinerad av ert liv för det är så långt ifrån min egen vardag =)

Hur många läsare har du på ett ungefär?

Ha det gott!!
// Em

Åh hej Emelie! Vad kul att höra från dig igen! Jag följde din blogg ett tag men sen vet jag inte vad som hände...? Du slutade blogga eller?
Haha, utstrålar vi verkligen sån dryghet ;) Men det är flera som säger precis som du och Johanna så det är ju positivt, haha. Det vore ju värre om det var tvärt om....
Läsarantalet varierar, men mellan 70-100 st om dagen.
Ta hand om dig och kul att se dig här!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

WOW, verkligen uppstyrt att svara alla - bra där!! =) Nu måste jag nog bara förklara mig lite så du inte tror att JAG är totalt dryg och otrevlig...

Ni såg inte alls dryga ut! Men ni är så snygga och stiliga och det går tyvärr ofta hand i hand med taskig attityd. Men så är alltså inte fallet med er utan precis tvärt om! Det är också intrycket som man får av dig här i bloggen - en go, varm och öppen tjej som tar hand om sina vänner, nära och kära!! Därför är det roligt att läsa också för det är inte bara skryt och yta =)



Jag slutade blogga efter ett tag, började ju när jag bodde i Spanien men när jag kom hade jag tillslut inte tid längre. Eller rättare sagt, jag prioriterar annat. Fast suget finns där så kanske börjar jag igen en dag - vi får se :)



Jag hade också runt 100 besökare per dag och tyckte att det var jättetråkigt att så få kommenterade... Jag skall bättre mig, nu när du vet att jag hänger här ;)



Nu blev detta visste en novell... :S

Ha det så gott! // Em

2010-12-08 @ 14:17:04
Postat av: Sofie

Sv. Hahahaha, ingen fara! Jag har hört precis samma från flera håll så jag förstår vad du menar :) :) blir lika chockad varje gång folk tror att man är bäng, haha, men skönt att man bevisar motsatsen ;)



Du måste hojta till om du börjar igen, alltid kul att läsa bloggar av folk man "känner"!



Och att jag svarar alla, man blir ju superglad när man får lite respons som du vet! Trots att det denna gång var under hot, hehe... Sen har jag alldeles för mycket fritid just nu, så mellan de puttrande grytorna, träningspassen och hundpromenaden så finns massa tid att svara :D

2010-12-08 @ 14:28:31
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback