5. Svar på blogginlägget "vilka är ni som läser min blogg"?

Anna-Lena
Åhhhh, det får du inte göra...måste ju ha lite koll på dig nu när vi tyvärr inte ses 5 dar i veckan längre.....
Saknar dig gumman :-)
KRAM AL

Börjar med att gratulera dig på födelsedagen, GRATTIIIIIIIIS!!!!!!!!! 
Saknar dig med såklart, min andra hälft i fyra år ju! Och jag tycker fortfarande att du ska skaffa Facebook så jag kan ha lite koll på dig med! ;) www.facebook.com




Anna
Wohooo jag läser din blogg :)

tycker du ska skriva vardagsgrejer kul att följa liksom när man inte träffas så ofta :) kul att små-snoka lite nu när man är mammaledig <3

Sv: slangarna är till själva pumpen som ge en sugfunktion...fattar du hur wierd det är!!! hahaha

Jiiihuuu! Och jag läser såklart din gumman! :)




Emma
hittade din blogg och kände igen dig det tog ett tag
innan jag kom på att du var tillsammans med Martin för många många år sen:-)

Haha, jaha! Det stämmer ju så bra så :) :) Jag vet säkert vem du är om jag visste mer än ditt namn... Men visst är det skoj när man glider in på bloggar och det visar sig vara någon man känner/känt.
Ta hand om dig och häng gärna kvar :)


Vendela
Och jag måste ha koll på dig när jag e på jobbet så jag vet att du sköter dina sysslor

Perfekt! ;)



Emily
Vi känner ju varandra sedan mellanstadiet och var mycket mycket bra kompisar under högstadietiden. Jag följer din blogg till och från för att jag tycker att det är kul att hålla lite koll på vad som händer i ditt liv även fast vi inte ses så ofta längre. På det sättet känns det som att vi håller kontakten lite, fast det är en en-vägskommunikation :)


Hej och hallå!
Vad kul att du kikar in ibland! Vi får styra upp en übersnabb AW som vi pratade om tidigare :) så får jag höra lite om hur du har det oxå!
Jag ska till Uppsala på torsdag nästa vecka vid 17-tiden.... om det skulle passa? :)
Kram



Linda
Hej! Mig känner du inte! Jag heter Linda och bor i Stockholm. Tror att jag följt din blogg i flera år, från och till. Tycker att du är rolig och att det är underhållande att läsa om ditt liv! Fortsätt, snälla! :-)

Kul att se lite okända ansikten :D Eller se och se... äh, du förstår vad jag menar ;)
Kul att du gillar den och ja, jag kommer fortsätta blogga :)




* Vad heter du? Peter
* Var bor du? Lidingö
* Känner du mig? Hyfsat, har arbetat på VK o sprang mycket på gymmet och såg dig ofta i receptionen på 108:an
* Hur länge har du följt min blogg? C:a 2 år
* Vad tycker du om med min blogg? Kul att följa dig i din vardag, din seriösa träning o partykvällar
* Har du en blogg? Länka gärna! Har ingen egen blogg
* Vad vill du att jag ska skriva om? Fortsätt o skriv som du gör!

Peter, det var längesen! Vad kul att du hittat hit och gillar min blogg :)
Lika mycket träning fortfarande? Kör du på Sportlife Östermalm eller har du bytt helt nu?
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Peter

Yepp, tränar hårt och mycket som tidigare, dock, skulle behöva gå över till lite mer löpträning. Är imponerad av din löpning, tider o lopp som du genomfört, skall försöka ha dig som en "roadmodel" ;-)

Är sporadiskt på Sportlife Östermalm, har faktiskt sagt upp medlemskapet där nu efter lite övervägande. Tränar på Actic (Värtan) nu istället som ligger c:a 200 m ifrån jobbet. Helt ok men inte samma bra utbud som på Sportlife. Sköt om dig o ha en skön semester i Österrike!

2010-12-09 @ 13:06:39
Postat av: Sofie

Sv. Tack :) Och lycka till med all träning.

2010-12-09 @ 15:52:49
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback