Akta er för istapparna!

Uhh, otäckt otäckt!
Se upp alla ni som är ute och promenerar i stan idag (ja, ni på landet kan säkert vara lugna), det finns riktigt obehagliga istappar som hänger vid stuprännorna...
I Vasastan är det just nu 2 plusgrader så risken finns väl att de trillar ner antar jag. Ser helst att de inte hamnar i mitt huvud...inte någons huvud för den delen! Så be careful!

Idag ska jag och Vendela ha storbak! Vi ska baka lussebullar och knäck hemma hos henne :D Jag ÄLSKAR lussebullar! Det är typ det godaste bakverk som finns! Bättre än mjukt bröd, bakelser, kakor, tårtor, hårt bröd... Love it!

Inte världens bästa bild men, you got the point? Var försiktiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback