Alperna here I come!

Som jag skrev tidigare så kommer vi lämna Sverige även denna jul :) Och eftersom jag fick en del roliga kommentarer så berättar jag självklart vad vi ska hitta på :)

Vi kommer tillbringa julen i Alperna, närmare bestämt Bad Gastein i Österike!

Vi brukar ju försöka åka iväg till solen varje vinter, och då helst över jul/nyår. Detta år fanns inte den möjligheten eftersom Darling hade alldeles för mycket på jobbet och inte kunde lämna företaget.
Så jag hade precis deppigt insett att det blir en låååång vinter i Sverige... :( :(


MEN!
Nu har vi iaf bestämt att vi åker en vecka till Alperna, yeeey!
Och vet ni vad?? Det var faktiskt min idé!
Det kan man inte tro eftersom jag avskyr ALLT vad snö och minusgrader heter :)
Men jag kände lite som så, att om man ska till värmen, så behöver man lämna Europa. Och ska man lämna Europa så vill man vara borta iaf två veckor, dels för att komma i fas med tidsskillnad och oxå för att det blir så mycket tid som går åt till att flyga.

Så jag satt och letade runt bland resor och tänkte att va fan, det kanske är lite mysigt att dra till Alperna.
Åka skidor, mysa framför brasan, bada jacuzzi med snön vinandes utanför....

Kommentarer
Postat av: Pia

Burr, burr, betala för att åka till snön :(

Ni ska ha det så skoj i Alperna :)

2010-12-08 @ 20:51:53
Postat av: Sofie

Haha, ja visst är det galet! Trodde jag aldrig om mig själv... Men hade det inte varit lika kallt och snöigt här hemma så hade jag ALDRIG gjort det ;)

2010-12-09 @ 09:39:38
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback