Dagens skidåkning :)

Har precis kommit hem från krogen så ni får ursäkta alla stavfel som blir nu. Inte för att jag är rökig (okej lite kanske), men jag ligger ner och skriver och ser inte vilka bokstäver jag klickar på.....

Lte slirig är man men ändå inte så farligt. Klockan är "bara" 02 0ch mina roomisar snusar brevid mig så sött.

Idag har skidåkningen gått riktigt bra! För att vara 4e gången jag står på ett par slalomskidor så får jag vara nöjd! Hänger med ganska bra fartmässigt och branterna känns mindre o mindre läskiga...
Men idag var det någon plusgrad så det var rätt tung snö i backarna. Tur att man har lite benmuskler som ett ess i rockärmen att ta fram efter all träning ;)

Efter skidåkningen blev det afterski. Sen våran 5-rättersmiddag som är standard på det här hotellet. Sen gled vi över till Silverbullet. Nu sov dags :)

Kommentarer
Postat av: Tess : Istla.se

Önskar dig en riktigt god jul, lite så där innan självaste julafton.

2010-12-23 @ 19:16:57
URL: http://istla.se
Postat av: Pia

Bra jobbat! God Jul till er :) kram kram

2010-12-23 @ 19:22:55
Postat av: Mamman

Du ser ju riktigt proffsig ut....

2010-12-25 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback