Dagens göra/gjort:

Idag lagas: Ungsstekt falukorv med ris. Egentligen vill jag ha potatismos till, men det var jag korkad och kom på EFTER att jag satt på en kastrull med ris.

Idag ska tränas: Indoorwalking & Core 18.30-19.45

Dagens viktiga: Kolla om någon teknisk person varit i tvättstugan och fått ur min tvätt ur maskinen... Japp.
Nu tvättas grejerna om här hemma, så får vi se om de kan bli sitt rätta jag igen efter en sån här upplevelse.

Dagens tv: Svenska Hollywoodfruar kl 21

Dagens otippade: Varit på arbetsintervju hastigt och lustigt :) Funderar på att ta ett extrajobb vid sidan om studier (OM jag kommer in). Ska tillbaka imorgon och provjobba en kväll där.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Täcken kommer du bara att tvätta 1 i taget hädanefter...eller??

Kul m extrajobb.... vad är det för något? /Kram

2010-12-13 @ 22:11:02
Postat av: Pia

kul med x-trajobb, vad är det för nåt? Håller tummarna att du kommer in där du vill plugga.

Spännande att höra om täckena och kuddarna överlever skräckfärden, hihi

kram

2010-12-14 @ 21:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback