Dålig respons från er sida.

Ååååkej!

Om jag inte börjar få lite respons på inlägget nedan så är det dags att sätta hårt mot hårt.
Då tänker jag INTE berätta i vilken del av världen jag ska fira jul, inte heller vad jag gjorde vid Globen idag, inte ens vad jag ska göra i helgen!

Jag ger er text nästan varje dag så nu får ni allt rycka upp er! Annars lägger jag ner bloggen. Ta det som ett hot, haha! ;)



Update.
Hörrni! Se så roligt vi har nu när ni börjar lägga manken till ;) Fortsätt så!
En ynka liten kommentar är allt jag begär, från DIG ;)




Update igen! Kl 20.24
Åh vad glad jag blir över era kommentarer! Superkul att få lite feedback och ännu roligare att se vilka ni är, både anonyma, er jag känner, er jag inte träffat på typ 100 år och er jag inte känner alls.
Ni gör mig på bra humör! Tack!

Men ni andra får bakläxa och smisk på rumpen! Även om jag inte kan se VILKA som går in på bloggen så kan jag ju fortfarande se hur många... Och det är inte ens i närheten av 10 % än som har kommenterat!
*sätter mig och rullar tummarna och väntar in era inlägg....*


Kommentarer
Postat av: Anna-lena

Åhhhh, det får du inte göra...måste ju ha lite koll på dig nu när vi tyvärr inte ses 5 dar i veckan längre.....

Saknar dig gumman :-)

KRAM AL



2010-12-07 @ 15:43:48
Postat av: Anna

Wohooo jag läser din blogg :)



tycker du ska skriva vardagsgrejer kul att följa liksom när man inte träffas så ofta :) kul att små-snoka lite nu när man är mammaledig <3



Sv: slangarna är till själva pumpen som ge en sugfunktion...fattar du hur wierd det är!!! hahaha

2010-12-07 @ 16:16:02
URL: http://www.miccawhite.blogspot.com/
Postat av: vendela

och jag måste ha koll på dig när jag e på jobbet så jag vet att du sköter dina sysslor

2010-12-07 @ 20:36:39
Postat av: Emily

Vi känner ju varandra sedan mellanstadiet och var mycket mycket bra kompisar under högstadietiden. Jag följer din blogg till och från för att jag tycker att det är kul att hålla lite koll på vad som händer i ditt liv även fast vi inte ses så ofta längre. På det sättet känns det som att vi håller kontakten lite, fast det är en en-vägskommunikation :)

2010-12-07 @ 21:43:25
Postat av: Linda

Hej! Mig känner du inte! Jag heter Linda och bor i Stockholm. Tror att jag följt din blogg i flera år, från och till. Tycker att du är rolig och att det är underhållande att läsa om ditt liv! Fortsätt, snälla! :-)

2010-12-07 @ 23:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback